субота, 26. новембар 2011.

Ginger Čarolija/Ginger cookies

Smesu za kekse sam držala u frižideru 24h.

Potrebno vam je:
750 g brašna
1 prašak za pecivo
5 g mlevenog đumbira
3 g mlevenog muškatnog oraščića
2 g pimenta
2 g cimeta
205 g maslaca sobne temperature
235 ml meda
220 g smeđeg šećera
120 ml vode
1 jaje
umesto ove gramaže začina možete koristiti tri kašike smese začina za medenjake,ako imate.

Priprema:

Brašno,prašak za pecivo i začine pomešajte u jednu posudu.

Maslac, med,šećer, vodu i jaje te vaniliju izmiksajte mikserom dok ne dobijete jednoličnu smesu.

Dodavajte malo po malo,ovoj smesi brašnoi zamesite testo.

Biće mekše ali upravo tako treba.Uvijte testo u foliju i ostavite u frižider.

Pravljenje keksa i pečenje:

Pleh obložite pek papirom.

Površinu na kojoj ćete valjati testo dobro pobrašnite, tako i testo, valjak i modlice da se ne bi lepilo i da ih možete odvojiti od površine.

Kekse peći oko 10-tak minuta na 180C

3 коментара:

  1. Vera, divni su! Bravo! I svaka cast sto stizes sredjivati dva bloga! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala vam.@Miki, nisam bas tako ažurna, konkretno ovo je recept iz 2009.g.A blog sam smislila i copy recepte sam uradila iz nekih poslovnih razloga.Možda je glupo reći ali uredjujem 12 recepata pa jedno dva meseca...:)Ja sam zaposlena i dožem kući sa posla u 16h nekada i kasnije, tako da mi često bloganje bude vrlo opterećujuće...:)

    ОдговориИзбриши